מה הן סדנאות של ייעוץ ארגוני?

סדנאות, אדוה פאר, מנכ"ל אחרת

סדנאות חברה בראש של אחרת הן לא סתם סדנאות גיבוש. אלה סדנאות שהמטרה שלהן להפוך את הצוות אצלך בארגון לגוף אפקטיבי, יעיל ומניב תוצאות.

סדנאות הן דרך מצוינת לפיתוח הארגון, שכן הן מאפשרות סיעור מוחות, העברת מסרים מההנהלה לעובדים ומהעובדים להנהלה, גיבוש הצוות, רתימת העובדים לדרך חדשה בה בוחרת החברה ללכת ועוד.

הסדנאות של אחרת מועברות בדרך חווייתית ומשתפת באמצעות סימולציות, סיפורים, הפעלות ועוד, ומעניקות לכל עובד את התחושה שהחברה רואה בו נחוץ וחשוב, עובד שיש לטפחו.

סדנת ניהול קונפליקטים של אדוה פאר, מנכ"ל אחרת

1. סדנת ניהול קונפליקטים

כולנו נתקלים בקונפליקטים מקצועיים ואישיים בכל יום ובכל מקום, הסוד הוא לדעת לנהל אותם, ולא לתת להם לנהל אותנו.

סדנא זו מאפשרת העמקה במושג "קונפליקט", בוחנת דפוסי התמודדות שונים, מסייעת לכל משתתף לזהות את דפוס ההתמודדות השכיח שלו ומעניקה כלים ולבחירת דרך הפעולה הנכונה במצב נתון, במטרה להצליח להתמודד עם הקונפליקטים והדילמות בדרך מיטבית.

לפרטים והזמנת הסדנא

סדנת מוטיבציה של אדוה פאר, מנכ"ל אחרת

2. סדנת מוטיבציה

העלאת מוטיבציה בקרב העובדים לשיפור תוצאות הארגון – ארגון שעובדיו נטולי מוטיבציה אינו יכול להתקדם, להשתפר ולעיתים אף להתקיים. עבודה חסרת מוטיבציה מובילה לחוסר תוצאות, לקיפאון ולחוסר רווחיות הארגון.

כדי להתקדם עליך ראשית להבין- מה מעניין את עובדיך? מה מניע אותם? מה יגרום להם לעבוד באפקטיביות וכיצד זה תורם לרווחיות החברה שלך?

סדנא זו מיועדת לעובדי הארגון ומנהליו. היא מותאמת אישית לארגון עצמו, לאופיו ולערכיו, ומטרתה לשפוך אור על הדרכים השונות להעלאת מוטיבציה בקרב העובדים על מנת לשפר את תוצאות הארגון כולו.

לפרטים והזמנת הסדנא

אודות אדוה פאר, מנכ"ל אחרת, ייעוץ ארגוני לארגונים, מוסדות ועסקים

3. סדנת משימה

קבוצת משימה היא סדנא שמטרתה שיתוף העובדים ו/או המנהלים במתן מענה על בעיה או מטרה נקודתית בארגון. בסדנא נבחן האתגר או המטרה ומועלים רעיונות לפתרון. דרך כך נוצרות קבוצות משימה, וכל אחת מהן פועלת לגיבוש המלצות פעולה מיטביות, לקיחת אחריות על התהליך וחלוקת המשימות לביצוע.

לפרטים והזמנת הסדנא

סדנת פיתוח תודעת שירות של אדוה פאר, מנכ"ל אחרת

4. סדנת פיתוח תודעת שירות

שירות לקוחות הוא הפנים של הארגון. התחרות הגבוהה בשוק מצריכה מלחמה על כל לקוח ולקוח, ושירות לקוחות יעיל וטוב הוא כלי חיוני במלחמה זו. לקוח המרגיש שקיבל שירות מעבר למצופה ישוב לרכוש שנית, ולקוח המתלבט בין מספר חברות ירכוש מהמקום שסיפק טוב יותר את צרכיו.

סדנא זו מסייעת לעובדיך בפיתוח תודעת שירות ללקוח, במטרה לסייע לחברה לשמר את הלקוחות הקיימים ולגייס לקוחות חדשים.

לפרטים והזמנת הסדנא