עמותות

לנהל עמותה זה אתגר כפול – הוא כולל את כל האתגרים ה"רגילים" בניהול ארגון (ויש לא מעט כאלה), ובנוסף מכלול אתגרים הקשורים לאופייה המיוחד של עמותה.

זרימת הכסף פנימה והחוצה, ריבוי בעלי העניין, מטרה אחת שהיא מעבר לכסף עצמו ועוד...

נכון, לא הקמת את העמותה בשביל להרוויח, אבל כסף הוא האמצעי הבסיסי להשגת המטרות האחרות.

בישראל בכלל, ובמגזר החרדי בפרט, אלפים רבים של עמותות פעילות.

כל עמותה שמה מטרה לנגד עיניה וחותרת להשגתה במגוון הכלים העומדים לרשותה.

ולפעמים – הכלים לא מספיקים.

"אחרת" בעלת ניסיון משמעותי בעבודה עם עמותות,
ותשמח להציע לך את שירותיה הייחודיים:

1

קורס גיוס כספים, תדמית ויח”צ

גיוס הכספים שואב יותר אנרגיה ממה שהוא מכניס?

התדמית הציבורית של העמותה לא מספיק חזקה?

מעגל התורמים לא גדל כפי שקיווית?

ברור לך שהעמותה מסוגלת ליותר מזה?

הגעת למקום הנכון!

קורס ובו כל הידע והכלים שיאפשרו לעמותה שלך לעבור מהישרדות לצמיחה, לשפר תוצאות כספיות וליצור נוכחות חיובית בתודעה הציבורית.
המרצים שלנו מכירים את השטח היטב - בעלי ניסיון רב בגיוס משאבים, תדמית ויחסי ציבור, ומכירים היטב את המשמעות החוקית של עמותה בישראל.

ר’ שלמה רוזנשטיין

יועץ ומרצה

יועץ לארגונים ולמוסדות בתחום פיתוח משאבים, ניהול ארגוני, תדמית ויח"צ. לשעבר חבר מועצת העיר ירושלים ויו"ר ועדת התמיכות העירונית, דירקטור בחברות ממשלתיות. בעל נסיון רב בגיוס משאבים ובעל היכרות מעמיקה עם הגופים הציבוריים והתקשורתיים הגדולים בישראל.

גב’ נעמי קוביץ

יועצת ומרצה

בעלת תואר B.A במנהל עסקים ותואר M.A ביהדות ארצות הברית. מומחית לניהול פיתוח משאבים בארגונים ובעמותות, בעלת ניסיון של 18 שנה בליווי ארגונים ומוסדות בארץ ובחו"ל. מתמחה בניהול תורמים וקרנות, תהליכי גיוס כספים ואירועים, הקמת אגודות ידידים, דיוק מסרים ובניית סטוריטלינג אפקטיבי. מלווה מנהלים בכירים ומשמשת כמנטורית בארגונים גדולים מהמגזר השלישי.

2

ליווי מנהלים

לא סתם הגעת לדרג ההנהלה. יש בך את הניצוץ הזה, את הרצון החזק להשפיע לטובה על הסביבה.
ואחרי שטרחת כל כך והצלחת להגיע, פתאום הדברים נראים קצת אחרת.
מהצד, זה נראה זוהר ומהנה, אבל בפועל? צצים קשיים שלא דמיינת, שלא הכרת.
לנהל – זה תפקיד בודד בסופו של דבר.
הלוואי והיה אדם אחד בעולם, נייטרלי מחד ואיכפתי מאידך, שאפשר היה להתייעץ איתו...
אם הרגשת שהמילים האלה נכתבו עליך – הגעת למקום הנכון.

3

יעוץ ארגוני לעמותות

ליווי ממושך של הארגון מקרוב, בחינת המצב הקיים,
המלצות לשיפור וכן סיוע בהטמעת ההמלצות.

4

ימי עיון וסדנאות

כשמרגישים צורך להתמקצעות ממוקדת, כזו שלא תדרוש מכם זמן רב, מפגשים ותהליך ארוך - יום עיון הוא מענה מדויק עבורכם! אנו מפיקים ימי עיון עבור ארגונים וצוותים, בהם מציגים חידושים, כלים מקצועיים ליישום מיידי ולמידה איכותית ממוקדת.

נשמע בדיוק מה שחיפשתם?

5

תכנון אסטרטגי

זה קורה לארגונים הטובים ביותר – אחת לכמה חודשים או שנים,
ארגון מגיע לאיזו צומת דרכים לא צפויה. לפעמים זה משבר, לפעמים דווקא צמיחה,
כך או כך – מדובר בצומת שמצריכה קבלת החלטות וביצוע פעולות מיטיבות.
במקרים כאלה אין צורך בייעוץ ארגוני "קלאסי", אלא בסיוע נקודתי יותר, ממוקד יותר.
בדיוק בשביל זה קיים שירות "תכנון אסטרטגי".

הצטרפות לקהילה

קהילת העמותות של "אחרת" מאגדת סביבה ראשי עמותות שאוהבים להיות מעודכנים בכל החידושים, להשפיע על התכנים, לקבל ולתת.

ההצטרפות מתאימה דרגי ניהול בכירים
ולבעלי תפקידי הובלה משמעותיים בעמותות.

הוסיפו אותי לרשימת התפוצה